så var det då min tur

att bli sjuk. guud vad roligt, kan inte minnas att det var så här trist faktist. ja har bara soovit, har inte ens orkat ligga framför teven, mått illa haft huvudvärk och känns som det är en fotboll innanför bröstet. :-(
sjukt skönt, nooot.

att det varit nå på gång har ja vetat. har luktat välldigt illa i min näsa en längre tid men det brukar resultera i bihålerna, verkar inte vara det den här gången dock. ska bli skönt att inhalera senare ikväll :-) tur att syster min har resurser som får det at hjälpa en aning iaf.

för övrigt är herr hagadal och inhandlar mat, glass och en byrå. HEJA!=) vad glad ja blir. synd bara att min favvo glass inte fans. carte dor lavazza latte macchiato. <-- prova den om du älskar kaffe! :-)

håller på att fixa lite köttsoppa som min kära mor har tillagat i helg. de är bra att hon kan laga go köttsoppa. för ja tror bannemej det är den godaste maträtten ja vet? :) 

nu ska ja invänta guuben och sen hoppas ja faktist han vill mysa lite ikväll, ja behöver de. ;) jag menar, gossip girl och i huvudet på gynning måste han ju tycka är sjukt bra program precis som jag gör?:) hihi. nåja. hare gott! 

bacillpuss 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0