att ha en plan

är vad jag har fått för mig idag att  jag har jo. vi får se=) allt beror påå. bara för att låta lite mystisk. :)
(deet finns ju vissa där ute som är rätt nyfikna har ja fått för mig)

jag återkommer till den planen vid ett senare tillfälle.

jobb är vad som står på schemat när ja vaknar imorgon, vilket är heelt okey. är leedig på måndag och de ska bli, SÅ skönt! :)
nu är lillemannen ute och härjar. men ja tänkte ta igen de i min lilla plan sen :D
 
snart börjar det bli dags för resa igen tycker ja, vill så gärna åka med dig men verkar inte som det blir så. är ju inte nå större intresse i de. sååå ja får helt enkelt hitta mig någon annan som resepolare:) ooom just DU känner desamma så snella tag kontakt :D nämen, allvarligt. att komma bort från alla kända ansikten och hamburgare och allt som heter gruva hade vart guuudomliigt skööönt!!!
jag ÄR en aning LESS.

och den känslan vill ja inte behöva ha när ja en dag ska lägga mig i graven. tack på förhand.

nu mumlar ja så nu är det dags för bädden. vi hörs!

image30
snart är våren här! yippieeey!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jorå det är bara att ta flyget till sthlm så har du dig en semester, jag ställer upp med sällskapet
:P

2008-02-04 @ 17:17:11
URL: http://mensandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0