duktigt?

okeeeej, ja är dålig. jag vet! men mitt dator beroende har inte varit sig likt på sistone, jag har slagit in julklappar och promenixa istället :-) 
ska dock göra ett försök nu då, när linda (ÄNTLIGEN) har gjort ett försök till å börja blogga kan man ju inte vara sämre! hihi. 
ikväll jobbar vi ihop, tur de. tydligen ska vi inte ha nån jävla diskmaskin. kul. räkna själv ut hur roligt det kommer vara!!!
äckligt också. tänk all fett mat som man ska diska bort från tallrikar och diverse saker. nä ofräscht! 

igår var ja å inhandla ytterligare julklappar. skönt, nu är det bara den här mannen andreas kvar å lista ut vad man ska köpa. OM vi nu ska köpa. ja vet inte? 
har faktist varit duuuktig idag, upp klockan 10, ut å promma, åt frukost och sen ut å skotta parkeringen. ooooch gott folk, tvätta kläder gör jag nu och snart ska ja hoppa i duschen och städa toan! =D 

en större lägenhet hade varit braa, men de växer inte på träd i den här stan direeekt. 

näää, nu måste ja göra ett ryck med allt! puss å kraaam! 

bjussar på en bild på mosters små älsklingar! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0