vill någon köpa min diskhög?

good morgon/förmiddag!

jag har just vart å soolat, ja, jag fuskar. men vaffan, det är ju ingen sol här uppe! :o( fick dock vänta i 40 minuter på min tur, och dessutom får man knappt nå färg. snälla badhus öppna igen!!
 
hur ska man veta vad man vill bli när man blir stor? någon som har ett bra tips på nå roligt man kan bli?

finns det något värre än diskberg? ni vet när det bara växer för vareenda minut som går. då vill man verkligen bara ha en diskmaskin. det värsta är fan å diska bestick. hade ja varit miljonär hade ja köpt nya bestick varje gång. :o)

12 timmars arbetande kvar sen är det helg, YIIHOOO!


jag som blondin :-D undra just vad min vanliga hårfärg är. grått kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0