hoppa i lådan

SÅ, nu har ja satt mig till ro för ikväll. har varit och haft kusinmöte:) eller, hälsat på både linnea och jens. fikat lite och surrat.

imorgon ska ja och linda åka upp till mbgt och kolla lite grejer inför framtiden. ska bli spännande!
återkommer mer om den saken sedan.

nu försöker darlo kolla om vi har nå bra filmer, leets see om han hittar någon. jag känner mig ändå död, och på väg till att insjukna. min hals värker. inget bra tecken!:(

guuud vad tråkigt inlägg det här blev, men som sagt. ja känner mig inte pigg för något bloggande just för tillfället :) dessutom tycker ja fleer killar ska börja blogga!? eller vad säger ni?

nu mys innan det är dags att sussa. ha en bra natt! :)

 
Jag, inte gammal. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-27 @ 10:42:29
Postat av: malin

vilken söt bild:) kram malin

2008-08-27 @ 10:52:53
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0