en liten sagaa

jag tänkte göra en liten saga.

Det var en gång en jag och en pernilla som bestämde oss för att vi skulle göra en resa.
vårat resmål blev chicago, usa. där pernillas syrra emelie jobbade som låtsas mamma :-)

vi bodde i ett "litet" hus, som var typiskt amerikanst. :)
 (på bilden skådar ni lite snö, men bilden är tagen en annan årstid än när vi var)

Det var ett sött kök, sådant hade jag inte tackat nej till!


En kväll bestämde vi oss för att spela beerpong. Ett mkt roligt men farligt spel.
   

Det hela resan bestod av, var shopping i massor! vi såg knappt ljuset om dagarna. Vi shoppade meest på Macy´s 
och JC Penny, där inne fanns ju alla affärer som är värd att göra fleera besök på. Skor fanns det i massor, därav mitt beroende av skor nuförtiden. Här provar pernilla ett par Jessica Simpson stövlar.
  

Före Mitt i allt shoppande och Efter blev det givetvis.Kaffe Kaffe. Muums.
  

Varje kväll när vi kom hem från shoppingen hade vi lilla julafton. dvs, vi lekte med våra nya grejer ;D (denna bild bjuuder ja på)


En dag fik vi även lov att åka å hämta en heelt ny Mustang, gissa om det var coolt :D
 

Gillar man, kakor, tårtor och annat sött. ska man besöka Cheesecake Factory, och usa över huvudtaget.
  

Ett av det roligaste vi gjorde var att besöka six flags, great america. HEEJA! vi blev som barn på nytt. det är ett måste om ni åker över till usa. ett måååste.
   

jag har tidigare i bloggen nämnt Taco Bell. varnat för att äta just där. köttfärsen var som pure och det smakade verkligen som det såg ut, skit.


Vi åkte även down town såklart, och det var ju ett måste det också. vi hoppade lite och sen kollade vi på flygplan. årliga "Chicago Air & Water Show".
    

här var sagan sluut.


(jag vill tillbaka, nuuu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

jag har en väsk tävling jag gärna vill tipsa om

vet många inte många gillar när man tipsar

men behöver fler tävlande

så vore jätte gulligt om du vill kika in den illafall

http://enlitentax.blogg.se/2008/august/vinn-denna-vaska-fran-ingelita.html

2008-08-27 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0