ord och inga visor

såå, tänkte ta helgen lite mer i ord :)
fredag, jobb och sedan raka vägen till byn! där sötnosarna var. gjorde inte så mkt utan for å sov på stört.

lördag var det hyffsat bra väder så ja föreslog att vi skulle gå till gympan och låta ungarna leka av sig lite.
det spelades bandy och  basket och jagades lite. :) självklart var ju anton stolt över sin modo tröja så jag och han var ett lag mot andreas och lille isak. gissa om dem var färjestad?:) så söööta.

sen gick vi hem och lagade käk, tacos blev det ju. muums!
senare på kvällen for jag å andreas å anton och hälsade på lotta och roger. det kom bokstäver från antons mun konstant:)
han vela även säga godnatt åt hästarna och så fick det bli, det avslutade kvällen.

söndag blev en rätt fin dag det med, väder mässigt alltså. :) anton fick rida och köra fyhjuling. Jag å syster åt lite surströmming, jag för första gången. var väll inte bland det godaste jag ätit men helt okej, jag tycker om rödlök och creme iaf :D så nog gick det ner, vissa fegisar vågar ju inte ens smaka. nämner inga namn. ;0)
sen drog vi till stan och käka middag. och avslutade kvällen med mys, en urkass film. solstorm som är inspelad i kiruna. aaattaaaans bananer vad den var dååålig. ujuj.

jag satt å kolla lite bilder på datorn och såg ett visst mönster.

 

jag nämner inga namn vilka detta är, men det är vid samma bord, dock inte samma tillfälle men olika människor.
varför alltid snabelkönet? mohaha. det ni skådar vid högra bilden är en misslyckad snusinsättning, då han somnade.
den vänstra är ett vanligt förekommande beteende för personen i fråga :D

nu får ja elaka kommentarer, jag vet. men det tar ja:)

ha en bra dag, det ska ja försöka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-25 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0