och så blev de som de bleev.

okej, tack ja tack. ja mummlar jag vet. samtidigt som ja är irriterad på ett sätt, eller besviken. ja vet inte vilket av de!
"om 10 tjänstemän är borta märks det inte, men om 10 arbetare är borta märks det, då står allt stilla"
JES! tolka JES hur ni vill, men det har en betydelse. :o) och det stämmer, för så är det fanimej......
nä, mer rättvisa till världen nu tack!

och dessutom, så ska ja sluta bry mig (undra hur många gånger jag har sagt det kära blogg?)
 
jag har iaf sovit i mgbt i natt, ja ville hem men det var bara för att de inte fanns nå internet :-D
idag har ja svikit jobbet också, ja har knappt sovit inatt, min näsa och mitt huvud sa åt mig, vila. sov. men det gick inte!
men imorgon blir det jobb, vare sig ja är sjuk eller inte. och hela helgen också för den deleen. ska bli skönt, man blir sablarns less på att bara sitta/ligga/sova en dag. huuj!

jag hade hoppats på en riktig myskväll, men av nån anledning känner ja mig inte sugen nå mer? ja får väll mysa för mig själv imorron istället.
på återseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0