hejhej hösten!

heja, jag vet. jag är uuuruuuusel på att uppdatera. (fick skäll nyss av andreas) men, jag har ju haft så mkt att göra :D

nä, seriöst, jag har fudnerat en del, haft lite svårt å somna om kvällarna bara på grund av att ja funderat.
jag tror, och jag ska ringa imorgon och höra vad som kräävs av mig för att bli undersköterska. nu är det ta mig fan dags att göra något åt livs situationen och bli något hyffsat vettigt.

samtisigt som ja vill jobba å tjäna hyffsat med pengar så man klarar sig, så vill ja ju bli något. är kanske bäst å offra sig ett år eller två då?

nu ska ja sova. ska försöka orka med en bättre uppdatering här snart. med lite mer bilder.

pssst, puss på min älskling! ; )

eeey, vänta nu, måste ju bara lägga upp en så sööt bild på byns enda blondin .och snyggaste. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0