fruktigt värre!

okej, klockan har slagit 12 och jag vet inte om jag ska fortsätta slöa eller göra ett ryck och få något gjort?
har iaf ringt å boka tid med min läkare, och sugit damm har jag också gjort.
studievägledaren är ännu på semester så henne kan ja inte prata med. tvättstugan hade någon bokat redan. vaad ska ja göra?
igår var jag förresten huslig av mig, rullade köttbullar och fållade gardiner. heeeeja! :D 2p till huslighetstantlistan.

har beställt en suuperbra grej från bellme.se och billigt var de. *nöööjd*
 = muuuuums!

bellme.se drivs för er som inte visste av blondinbella.se och för er som inte vet vem det är, är det värre ;o)

jag tror ja gör ett ryck å städar städ skåpet. heeja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0