en jobbig dag.

puuuh! så var arbetet avklarat för idag då. :) har haft en bra rulle nu på kvällen, alla verkade vara hungriga idag också!
snart är det dock dags att göra något vettigt av mitt liv, så känns det bara. jag är inte less på att laga mat men jag känner att det ger mig inget nå mer, det ja skulle sakna är all kontakt man får med massor av människor varje dag, det är riktigt roligt! :) och alla underbara arbetspolare, dem skulle ja ju sakna mest av allt!;)

jag har ju lovat bilder och det ska ni få. men inte idag. jag orkar inte starta andra datorn! om jag får mer energi så mejbi.

vi har ju haft persofest, trevlig sådan med kräftor och massa go mat. :) och alkohol såklart. tänkte smyg ladda upp nån liten fin bild från de också! ;) hihi.


 muums!

Malin, jag saknar dig redan. du har varit borta i en dag, när får vi komma å hälsa på? :D

nu ska ja invänta min darling som är å ser nån film hos grannen. sen blir det massor med pussar och sova gott!

myspyskramåpuss

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Ny design i min blogg ! vad tycks? :]



Håll utkik, lägg till mig bland dina länkar, snart dyker en ny design utlottning upp! :)

2008-08-19 @ 21:43:34
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: malin

& jag saknar er också, massor!!! försöker installera mig här i umeå, hrrm.. ni får komma precis när ni vill, jag blir bara glad :D nu ska jag hänga upp en tavla här så det blir lite färg på väggen. kramar i massor

2008-08-21 @ 21:19:52
URL: http://verkligen.blogg.se/
Postat av: malin

förresten, roligt att du uppdaterar... gör det ofta så jag får se vad du gör där borta.

2008-08-21 @ 21:20:17
URL: http://verkligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0