rätt eller fel

att allt ska vara så komplicerat, eller är det bara för att ja är tjej allt känns så komplicerat? ja, varför gör inte alla bara som dem känner för, för stunden. då hade inte jag suttit här just nu, kan ja lova. =)

den här helgen, har fått mig att tänka om på något vis. ja kanske inte har det så bra trots allt. eller så har jag de? varför vet jag itne svaret på den frågan? har ja tappatall känsel? gaaah.
det kommer väll så småning om, ett svar. på vart ja ska ta vägen. ooom ja ska ta vägen.

jag blir glad och känner mig trygg. ja. är det allt som krääävs för att man ska ha det bra?

huur ska man veeta om man gör allting "rätt" ?

jag blir arg över en sam. mina tider på jobbet. 2 veckor i förväg, eller åtminstone en dag i förvag! vill jag veta  wtf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0