magkänslor

jag har en känsla i magen (förutom kanske en unge) som gör mig glad och får mig att fnissa, skratta, lee. im feeling veery happy dem stunderna! men hur länge varar det, det är fråågan. mejbi inte allt för länge trots allt. det är hur som helst dags att gå vidare nu, efter allt. det kan inte vara så här. sjukt jobbig känsla! :( såklart vill´man att allt ska vara som vanligt ni vet, men när det inte är som vanligt så måste man väll lyssna? inte driva bort den känslan antar ja. har iaf bestämt mig för att börja dricka havre igen, mkt nyttigt enligt mig, för min mage måår bra bra av de=) bara helt sådär appropå kom ja på det mitt i allt känslo snack. :D fast känslan i magen mste ju må bra samtidigt som den mår bra i resten av kroppen. ?;)

för öövrigt så har väll elitserien dragit igång igen! får bara hoppas att det blir samma vinnare i år igeeeeen! :D nån match måste man ju komma iväg och kolla, dee tycker då ja iaf. hejaheeja! hade vart kul å kolla med ett gäng lulefans, och se deras miner när mitt laag spöar skiten ur dem:D eeelakt, occh myycket skadegläädje:D hihi.
 
jo förresten, för er som inte blivit med i facebook, bli där nu. en ordeeer! där kan man se mkt mkt mkt fina bilder! :D
och göra lite tokiga saker.

idag äre eftermiddag, men först frissan. kuljuul. nej. ja vill bara ligga hemma och inte göra någontiingt idag. thaats it! och förövrigt hoppas ja på en sjukt rolig helg, för den som var, var jäävligt tråkig:( inget roligt antecknades, eller jo en grej. den där punkten 3 ni vet som ja inte kan, tänker eller vill ta upp här. de var det som fick mig att lee. =)

nu börjar det här bli för mkt tror ja. så slutar hääär. ska äta upp min kiwi och sen mysa på i soffan så mkt ja bara kan!!! :D

  :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Men alltså hörru.. "En känsla i magen (förutom kanske en unge)" Galenpanna! :D

2007-09-27 @ 11:09:36
URL: http://mensandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0