Karusellen i mitt liv.

jag bliir knäpp på allt snart! ja kommer gräva ner mig totalt. finns bara TVÅ saker som skulle göra mig sjuukt glad. eller när ja täänker efter TRE :D



1. ärtan pärtan koooom ja tänker inte bli mamma nu nu nu nuu. *fruustrerad*
2. Ta mig till värmen!
3. ÄR för känsligt att ta upp här, men guuud så ja hade vart glad, i alla evigheter framööver :D

kom förövrigt på en fjärde grej, och det är ju det där vanliga, "vunnit" pengar. ja då hade ja ju åkt till värmen. och ja hade inte jobbat mer. :D för så mkt pengar skulle det varit jaap!




det känns iaf inte lika tungt att jobba nå mer, tror det måste vara för att ja gått ner i tid. eller nått. för semestern gjorde nog inte så mkt egentligen! häär kommer den 3dje punkten in igen, för hade det slått in hade allt varit MKT lättare, som det förövrigt alltid blir när detta skeer. :D ojoj, jag vet, säger man A säger man B. men icket denna gång. ;) men åååååh vad bra det hade varit. ja blir så glad, lycklig, överenergisk när  den 3dje punkten brinner. :D oooooooh. hur ska man kunna beskriva en känsla som känns så sjukt bra? ja kommer säkert bli besviken i slutändan men, who cares. det är smällar man får ta, bara man mår bra ibland så:D här kommer ju då svåår in i bilden, sandra vet vad ja pratar om, yeep. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0