hjärtevän

det känns alltid konstigt att börja ett inlägg, det är som så toomt. den här gången är inte bara inlägget tomt, utan mitt lilla hjärta också. det är ensamt nu. men en plats i mitt hjärta kommer du Alltid, Alltid att ha! vare sig du vill, eller inte vill.
det är dags nu att ta steget till ensamhet. känns tungt, och tårarna kommer lite då och då (även nu), men ja orkar. ja känner mig rätt stroong just nu faktist. det är väll tack vare alla människor runt omkring mig! =)
till att efter 4 och ganska exaaakt ½år varit med nån man tycker mkt om dag som natt till att inte vara de. känns konstigt, överlever man sådant? återstår ju att se. vi har ju hur som helst gått igenom det mesta och bästa, men nu är det bara fortsätta på egen stig och försöka hitta till vägen igen.
du kommer alltid vara min bästa vän! du känner mig bäst och är den som alltid gjort mig glad, när det kännts håårt.
finns så mkt att säga att ja inte orkar. det känns föör tungt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0