eftersnack

ja, det är ju alltid kul å veta. du ljuger ju som en fluuga. så nå bollplank är du inte nå mer. inte mitt iaf, ja vore ju insett det för länge sen! jag vet att du står på min numera bäste väns sida, men för faan. orkaa? hagga kan du vara själv. bara för att du inte har nån. avis kanske? förmodligen. men vad är vi haggor att ha? att ens kalla oss så är faktist bedrövligt. varför blir inte såna bögar? eftersom killar är bra mkt bättre än oss haggor. :D haha. det är ju skratt retande nästan. men sorgligt på samma sätt. att en nästan 30 årig människa kläcker ur sig nå sådant. och som dessutom påstår att han har mer livserfarenhet när det gäller kärlek. BULLSHIT! haft en tjej, knappt doppat den ju! och för att hon inte vela var hon också en hagga. :D grooow up! ;)
"han ska väll ut å söka efter en ny hagga"  de värmer ju å höra något sådant av en sk vän.

snart ska ja åka upp till mbgt, börja bekanta mig med mitt nya hem, skönt. få lite ordning. samtidigt som det känns jobbigt. men ja måste. har inge vaal=) som tuur är så får ja ju lite sällskap iaf, slipper va helt själv=) thats goodie, hoppas djurgården spöar skiten ur luleå, och modo skiten ur färjestad. hade suttit på sin plats! börjar faktist brännas nu där vid sträcket! :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0