och så blev det.

hungrig, ledsen, arg, trött. det är väll vad man kan säga att ja är nu. men mest ledsen och frustrerad. vi vela ha varann, och ha barn och allt. men ingen av oss talade om det för varann, förrän det var försent. det är ju så man kan se på saken. så folk där ute! mitt råd till er är. TALA OM FÖR VARANN HUR MKT NI TYCKER OM VARANN OSV! det är grunden för att kärleken ska brinna dag ut och dag in och framförallt  växa.

min och din dröm var den samma men vi gjorde inget åt det. 
det är lätt och va efterklok, det stämmer då verkligen. sen att ja sabbat det i slutändan. det vet ja. och ja förtjänar att vara mest ledsen. även här är det lätt å va efterklok. 
sen att du gjorde som du gjorde, gör mig mest arg. men de är ju å andra sidan förståeligt att du gjorde så. men det var inte heller första gången! 

på något sätt känns allt mkt lättare nu, MEN samtidigt äckligt tungt att höra allt du velat men inte sagt, det gör mig fruustrerad och ännu mera ledsen! vi hade kunna ha hus, och barn och allt som hör till. men så blev det inte. men ja hade gjort allt för att få det så med dig!

det är nu när man är singel man ska göra allt man inte kan när man är med någon. men det är nu man tappar lusten för allt. som ex sticka utomlands å jobba i minst ett år! hade itne tackat nej till det nu. men lusten finns inte där helt enkelt. ja måste få gräva ner mig och hitta mig själv igen, så är det bara.  se frammåt är ett måste, när ja tänker tillbaka sprutar tårarna och ja vill bara somna. att inte kunna förklara i ord till någon hur mkt man tycker om denne är jobbigt, men ja vet att det inte har nån betydelse att få höra det just nu det låter ändå bara påhittat i dina öron. det hade det iaf låtit i mina öron.

nu är det bara börja glömma,  (lycka till säger mitt hjärta just nu) . men det går, fortare än man tror tydligen, enligt alla. börja jobba på ett nytt liv, med nya möjligheter. och hoppas att den sagan blir annorlunda, jag är bara 21 snart. och har ju fan hela livet på mig. jag menar, på några veckor hinner mkt hända. och ja jobbar ju på ett bra jobb dessutom!=) många kärlekshistorier börjar på mds. :D (iaf en vad ja vet) hihi. klockan är snart halv 3, kanske dags att sova nu! sova bredvid sin bästa kompis. ja, tror det eller ej men faktist går det.

ja tror på ödet, är detta meningen så är det. går inte att motarbeta på något sätt. det är att lägga energi och tid helt i onödan. det finns annat som måste få den här tiden och energin just nu. (jag veet att det är så, måste bara intala mig själv detta) på fredag är det dags att ta itu med den saken. ser fram emot de, ska bli skönt efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0