om 1 vecka

DÅ ÅKER VI. eller 8 dagar men ;) fy vad hääärligt! imorgon är det dock jobb igen, men nu har ja gått ner i tid och ska bara jobba 6 timmar om dagen. fy vad skönt. =) säkert en del sura miner men det får det lov att vara, jag bryr mig inte. funkar de inte får dem väll be mig dra då! ;)

är du nööjd nu lindis?;) jag har uppdaterat lite iaf. kommer inte på vad mer ja ska skriva riktigt bara.

är lite nervös för flygresan faktist. för jag har ju följt alla program på teve här för en tid sen som handla om flygplanshaverier, så man blir ju lite nojjig måste ja säga. :D

nu är det bara hoppas att jag får packat i tid. är rätt bra på att skjuta upp saker och ting. =/

puss å hej leverpasteej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0